+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Harmonie Recenze

Hodnocení hotelu

87%
Velmi dobré

dle 1800 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    93%
  • Čistota

    90%
  • Vybavení

    88%
  • Pohodlí

    79%
  • Poměr cena/kvalita

    86%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Milan Jelínek

dospělý pár, 26.9.2022

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Byli jsme už mnohde, ale toto byl slabý průměr. P.S. byli jsme ubytovaní na Harmonie II.

  • masáže

  • Žádný silný zážitek

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Josef Kubíček

jednotlivec, 25.9.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Překrásné lázně, dostatek pramenů obchůdků, hotel čistotný.

  • Velký výběr na snídani, švédský stoly, polévka i k večeři, kuchař zároveň nandává jídlo návštěvníkům a je ochotný dát tolik kolik toho kdo sní, dostatek číšníků, nádobí, balkóny na pokoji, hotelový výtah, pěkný wellness, skvělá postel, deka na příjemné spaní, sprchový gel ve sprše, dostatek ručníků,pěkně provedená masáž.

  • Větší vzdálenost od městečka, chyběla na pokoji lednička, nebyly cítit bylinky na masáži, které byly jako upoutávka na voucher, moc lidí na menší bazén.

Personál
6
Služby
4
Čistota
10
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 29.8.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
56 %
  • - Vstupní dveře do pokoje 512 Harmonie II šly velice špatně otvírat a zavírat; - Přikrývky a polštáře z dutého vlákna byly velmi špinavé - dlouhodobě neprané; - Pokoj pro dvě osoby měl na balkoně pouze jedno plastové křeslo; - Nebylo možno pokoje větrat, trvale byl cítit kouř od cigaret - v pokoji 513 byli naši vnuci

  • - Krásné prostředí Lázní Luhačovice, nádherný vzduch, všude čisto, žádné odpadky perfektně udržovaná a tvarovaná okrasná zeleň a květinové záhony; - Výborné snídaně formou švédského stolu

  • - Ventilátor na záchodě se spínal trvale se světlem - nelze ho samostatně vypnout - a hrozně rachotí; - Nutno utřít prach i na zařízeních pokoje ve vyšších polohách - skříně, lustr; - Výběr večeří ze tří jídel byl mnohdy nevhodný pro děti - ostrá, kořeněná nebo nadouvací jídla (fazole, hrách)

Personál
6
Služby
8
Čistota
2
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Miroslav Sismic

jednotlivec, 28.8.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Příroda, vycházky,personální.

  • Bazén, po okraji špinavý, při plné kapacitě lidí se nedalo plavat. Jídlo 4 tá cenová skupina. Trapné sdělení u tzv. Desertů 1 kus na osobu. Rozkrájené ovoce na kousky/jablka, pomeranče. Banány/ .

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
2
Cena/kvalita
4

Čestmír Klein

dospělý pár, 4.7.2022

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
56 %
  • zakoupil jsem "bylinkové pohlazení" byl mi na záda připlácnut pytlík s rašelinou, na dotaz zda je to v pořádku jsem byl v ruštině ubezpečen že ano. Já si to nemyslím a kakaja ašibka se vklučila. Taktéž masáž byla bez jakékoliv absence aspoň nějakého aroma, trochu to vypadá jak výrobní linka na turisty.

  • cesta domů

  • čistota vody v přehradě a plavající leklé ryby na hladině

Personál
8
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

František Hložek

dospělý pár, 3.7.2022

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Ubytování jako koleje, večeře nic moc, recepce velmi ochotní pracovníci.Masaz velmi slabá.

  • Okolí pěkné.

  • Všechny tři procedury v neděli

Personál
8
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 30.5.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
56 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
2
Cena/kvalita
2

Libor

rodina se staršími dětmi, 27.5.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Parkoviště. Čistota zařízení.

  • Zastaralý objekt i s vybavením. Při vstupu u recepce si hned všimnete křivě vykachlíkované podlahy a už cítíte problém. Vozíčkář na třílůžkovém pokoji neprojede do pokoje, museli jsme měnit za dvou pokojový a třetí postel si sami povléct. Skříně bez ramínek a polic jsou k ničemu. Posouvací dveře od koupelny netěsní a chybí jim držadlo. Balkon vybaven jen plastovou židlí. To expreso na snídani moc zrnek kávy nepomlelo. Zkrátka jsou lepší hotely za 900kč na osobu.

Personál
8
Služby
4
Čistota
10
Pohodlí
2
Cena/kvalita
4

Anonym

dospělý pár, 15.11.2021

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
56 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Anonym

dospělý pár, 8.11.2021

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Celkově je tam krásně,okolí moc pěkné, příjemná cesta na kolonádu.

  • Strašná obsluha v baru hotelu.Nevšimavost hostů,arogance, nepříjemné chování obsluhujícího mladíka v sobotu 6.11.21 okolo 17 hodiny, s manželem jsme měli pocit, že jsme snad průhlední.

Personál
10
Služby
4
Čistota
4
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Irena Ermantrautová

jednotlivec, 20.9.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Luhačovice jako takové, krásné město.

  • Pokoj ,kde si opravdu nešlo přispat,jelikož byl směrovaný k rušné silnici,kde od páté hodiny ranní jezdilo jedno auto za druhým včetně velkých nákladních aut a kamionů.Co se týká úklidu,také hodně slabé, vysypání košů obden nepovažuji za úplně vyhovující.Forma podávání večeří nebyla také na nejlepší úrovni, trochu to připomínalo podprůměrnou školní jídelnu a to i kvalitou. Určitě bych se sem již nevrátila.

Personál
8
Služby
6
Čistota
4
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Zuzana K

dospělý pár, 5.7.2021

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Hotel Harmonie je komunistická budova, kde se zastavil čas. Povšimnete si ihned na vybavení hotelu a pokoje. Okna dřevěná, starší koberce, pokoje mají velmi základní vybavení. Hotelu bych dala 2 hvězdičky, ne tři. Okolí hotelu je pěkné, hotel působí, že je oddělen od dalšího světa, ale cestou v lese se velmi rychle dostanete do Luhačovic nebo k přehradě, která je nádherná. Měli jsme polopenzi. Snídaně byly velmi dobré, klasický český bufet (dva druhy sýrů, tři druhy šunky/salámy, párky, vajíčka, dva typy pečiva (rohlíky, chleba), tavený sýr, máslo, marmeláda, kornfleky, levný Nesquik, jogurt, mléko, dostatek zeleniny (rajče, okurka, paprika) a z nápojů káva, čaj, mléko s grankem. Na snídani by si každý přišel na své. Večeře nás velmi nemile překvapily. Sníme téměř vše, ale večeře byly v podobě nevydařeného dne ve školní jídelně. Kuřecí vývar se zeleninou a nudlemi vypadal jako polévka "přidej vejce", kterou jste smíchali s nepřiměřeným množstvím vody, aby to vyšlo na všechny hosty a přidali velkou dávku kmínu, aby to mělo chuť. Nudle tam nebyly...a vývar také vypadá jinak. Špenátové lasagne byly už vzhledově velmi nevábné, chuťově přesolené. Zbylá jídla opravdu podprůměrná stará školní kuchyně. Večer předem jste si vybrali jedno ze tří jídel k večeři. Nešlo vybírat si na místě dle toho, jak jídla vypadala. Co nás velmi negativně zaskočilo, bylo, že k večeři jsme neměli k dispozici žádné pití. Všechny automaty ze snídaně byly vypnuté a neměli jsme možnost ani vody. Pokud jsme se chtěli napít, bylo třeba si něco koupit na baru. Během večeře tam hrála hudba ala žlutý zpěvník u táboráku. Co se týče služeb, personál byl milý. V recepci je však třeba rezervovat masáže a procedury velmi dopředu. Když jsme přijeli, už jsme u nich měli zabookovaný termín na velmi brzké ranní hodiny, se kterým nešlo hýbat. Samotná masáž průměrná. Zábal byl v podobě, že vám natřeli záda, dali na ně ručník a nahřátý termofor. Do toho hrála africká hudba. Bazén je v hotelu opravdu pidi. Je třeba se na něj objednávat. Takže se nemůžete rozhodnout, že do něj v osm večer půjdete. Přijedete a zjistíte, že do bazénu můžete až příští den v konkrétní tři časy. Do bazénu se vždy pouští na hodinu tak 10-15 lidí a je to správná kapacita. Pokud je tam více než 8 lidí, zdá se vám, že je tam narváno. Když se navíc setkáte s neukázněnými dětmi, je to noční můra. Bazén je velmi malý, určitě není na tempa tam a zpátky, je spíše na usazení a čekání na bublinky po krajích. K službám: zaměstnanci milí, usměvaví. Když jsme nebyli na pokoji, byl u nás na pokoji "úklid", který spočíval v tom, že byly vyměněny koše a popelník z balkonu. Protože jsme byli v přízemí, na balkonu jsme si nechali ventilačku. Do našeho pokoje by se z venční totiž lehce dostalo. Na pokoji jsme měli volně položené cennosti - notebook, peněženku. Uklízečka pouze vysypala koše, ručníky a povlečení nevyměněno, neustláno, skleničky neumyty. ALE přítelova peněženka byla položena na jiném místě (nevšimli jsme si, že by se z ní ale něco ztratilo) a plně otevřené balkonové dveře! V přízemí! To nás velmi pobouřilo. Balkonové dveře přímo volající pro zloděje. Cennosti jsme měli položené na nočním stolku. Viditelné. Pro člověka s normálním uvažováním jasné, že nechá ventilačku. Bylo naděláno více škody, jak užitku. Měli jsme štěstí, že se nic neztratilo! Hotel byl tichý, což bylo fajn na spánek. U hotelu bylo velmi těžké zaparkovat (začátek července). Parkoviště narvané i tam, kde nemělo být. Podél cesty zaparkovaná auta jedno na druhém, 15 minut jsme hledali místo a nakonec také parkovali opodál podél silnice. Pobyl v hotelu se nám líbil - ale jen proto, že jsme si ho pěkný udělali sami. Do hotelu bychom se však už nevrátili - jídlo za nás strašné (nakonec jsme byli rádi, že máme jen polopenzi a na oběd se můžeme za dobrou cenu v okolí najíst jinde), večeře bez nápojů, servis velmi průměrný, uklízečka nás rozčílila otevřeným balkonem, bazén pidi, masírování průměrné.

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Anonym

dospělý pár, 4.7.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Personál - neochota recepčných v hoteli Harmónia na riešenie problémov po upozornení,- Služby - upratovanie - nevykonávalo sa na dennej báze. Nekompetentné riešenie uskladnenia bicyklov , problémy s uzamykaním miestnosti a následná kontrola vyzdvihnutia si bicyklov. Neustále padanie WiFi konektivity (nemožnosť pripojenia na internet). Wifi konektivita bola možná iba na recepcii. Na hosťovských izbách sú 29 palcové staršie TV, na ktorých bolo obťažne sledovať nekvalitný príjem spôsobený slabým signálom. Komfort - v kúpeľnom mieste by sme si predstavovali na izbách aspoň župany, ak nie papuče, odlišovacie tampóny. V jedálni chýbali šálky na kávu.

  • Výborná masáž v miestnosti č.3 a ochota personálu v kancelárii wellnes. Kuchyňa a personál v jedálni veľmi milý a ochotný.

  • 16 ľudí v malom bazéne je veľa vzhľadom aj na dodržiavanie opatrení COVID 19. V dennom bare a pred vstupom do hotela odporúčame myslieť aj na nefajčiarov

Personál
6
Služby
4
Čistota
4
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 21.6.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Nepohodlné postele - proleželé tenké matrace. Snídaně - malý výběr, špatné doplňování zkonzumovaného jídla. Malá kapacitní nabídka welness. Poměr cena/kvalita - při pobytu se snídaní na 3 noci není žádný bonus, ani třeba bazén.

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 26.8.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
56 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
4
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Jana Dufková

23.2.2024

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Gabriela Frýbertová

dospělý pár, 5.2.2024

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Cena určitě neodpovídala wellness procedurám.Bazén opravdu malý,poměrně chladno když se vyleze z bazénu a to samé na šatně.Pokoje pro změnu přetopené

  • Procházky

  • Cena &služby

Personál
10
Služby
4
Čistota
10
Pohodlí
4
Cena/kvalita
2

Anonym

dospělý pár, 22.9.2023

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Bohatá snídaně a možnost výběru ze 3 jídel k večeři.

  • Pro tak velkokapacitní hotel velmi malý vnitřní bazén. Nedostali jsme se tam, i přes objednávku předem tam bylo mnohem víc lidí. Nemělo by se to tedy vůbec nabízet běžným hostům a využívat pouze pro pacienty. Nebo přísně kontrolovat, zda jsou tam jen objednaní lidé.

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Renáta Opletalová

mladý pár, 11.9.2023

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Anna Horečná

jednotlivec, 3.7.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Umístění hotelu

  • Chybí lednice na pokoji a klimatizace

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6