+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Harmonie Recenze

Hodnocení hotelu

87%
Velmi dobré

dle 1800 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    93%
  • Čistota

    90%
  • Vybavení

    88%
  • Pohodlí

    79%
  • Poměr cena/kvalita

    86%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Luca

skupina přátel, 18.7.2023

English

  • Celkové hodnocení
52 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
4
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Anonym

ostatní, 28.9.2022

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
52 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
4
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Jaroslava Knittlová

jednotlivec, 19.9.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Malý pokoj bez balkonu.Náš požadavek oddělené postele nedodržen.

  • Daleko do středu.Bazén na objednávku.Procedůry nic moc.

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 16.8.2022

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
52 %
  • V hotelu se zastavil čas.

  • Okolí a příjemná masáž.

  • Vybavení pokoje bez lednice, špatný odtok vody, slabý proud vody ve sprše, proležené postele, zašlé plastové židle na balkoně, kultura stolování.

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Anonym

dospělý pár, 3.7.2022

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Vše probíhalo tak jak jsme si představovali.

  • Město Luhačovice a okolí

  • Byla jsem doslova vyděšená, když jsem viděla na co je povlečené ložní prádlo, flekaté snad od krve.

Personál
6
Služby
6
Čistota
2
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

L.V.

skupina přátel, 11.4.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Pobyt za tuto cenu nebyl nejlepší. Myslím ,že jsou lepší hotely a lepší služby za tuto cenu. Personál v jídelně milý ,ochotný, obsluha u vířivky a u koupele ochotná, přívětivá. horší komunikace byla s recepční, které jsme nerozumněli( sklo v přepážce, tichá a špatná výslovnost),tudíž jsme se skoro na vše ptali dvakrát. Náš pokoj byl starý, skříň nevalně voněla(vyřešili jsme si to jinak, byli jsme jen na víkend. Ale být tam na týden, museli bychom dát věci do skříně). I přes to všechno jsme si víkend užili. Tento hotel ještě někdy možná navštívíme, ale v brzké době to rozhodně nebude.

  • Wellness opravené, moc pěkné, whirpool skvělý, perlička a zábal super. Jídlo bylo výborné.

  • Při příjezdu už byly naplánované procedury, i přes to, že jsme si volali a domlouvali se, aby nám procedury naplánovali podobně jako dalšímu páru, který s námi jel. Protože jsme měli naplánovaný program. Všechno bylo časově rozházené, nevyhovující. Nešlo vyměnit, protože byl hotel plný. Proto jsme přišli o whirpool(naší vinou), abychom aspoň trošku využili čas s přáteli. PŘI masáži si masér i masérka psali na mobilu zprávy. Naplánovaný bazén ve 20:00 byl úplně plný, 30 lidí se mačkalo v malém bazéně, nebyly volné skříňky v šatně. Na pokoji nebyl fén na vlasy, župan nutno půjčit za poplatek. Denní bar malý ,otevřeno 10-22h , nebyla možná ani rezervace místa.

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
2

Anonym

skupina přátel, 17.10.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Úklid téměř žádný, ručníky na požádání..................

  • Využívání dopravy, která byla dostupná. Jídelna vzorně udržovaná.

  • Velké množství schodů!!

Personál
6
Služby
6
Čistota
4
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Roman Smelik

jednotlivec, 4.7.2021

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Dojmy jsou rozporuplné. Na jedné straně příjemné procedury, na druhé straně poměrně stroze vybavené pokoje bez chladničky nebo fénu v koupelně. Na hodnocení stravy jsme tam byli krátce (pouze 2 dny), ale snídaně celkem OK, zato večeře nic moc. Maso tvrdé, že bylo nepoživatelné a salátový bufet velmi slabý. Špatný dojem je vyloženě z denního baru. Manželka si chtěla dát večer Aperol a přestože ho měli a servírka ho dokonce začala připravovat, tak přišla její kolegyně a zakázala jí to se slovy že by to pak chtěli všichni a že jim to vedení zakázalo. Takže jsme ho nedostali. Až dodatečně mi došlo, že tím "chtěli by ho všichni" zřejmě měla na mysli to, že by ho chtěli i hosté, kteří měli All Inclusive a oni to měli od vedení zakázáno. My jsme si ho ale chtěli normálně koupit. Přiznám se, že s takovým přístupem v restauraci nebo baru jsem se ještě nesetkal. Už jsme se tam za celý pobyt neukázali a chodili o 300 m níž ke konkurenční restauraci, kde tyto problémy nebyly a kde jsme vždy dostali, co jsme chtěli.

  • Prostředí Luhačovic a okolí, procedury

  • Skromné ubytování, tvrdé maso na večeři, nepříjemná zkušenost s objednáním Aperolu v denním baru, neinformovaný personál v recepci (nebyl schopen podat informace k procedurám).

Personál
4
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
2
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 5.7.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
2
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 6.8.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Lenka Holubová

dospělý pár, 21.2.2024

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Poměr cena a možnosti stravování ve srovnání s jinými lázněmi...např. pobyt od spa v mar. Lázních Nebyl bezbariérový přístup např. Do jidelny

Personál
10
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
2
Cena/kvalita
2

Anonym

jednotlivec, 1.12.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Strava

Personál
8
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 2.10.2023

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Když budu hodnotit za mě,pokoje starší, snídaně dobre,večeře nic moc.Asi bych do tohoto hotelu už nejela.

Personál
8
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
2
Cena/kvalita
6

Jana

jednotlivec, 30.9.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Prostředí kolem, příroda . Koupelna v hotelu

  • Tvrdá postel, málo míst k parkování. Bazén malý, v naší přítomnosti zde bylo více jak dvacet lidí včetně dětí, nedalo se plavat.

Personál
8
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
2
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 4.9.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
56 %
  • strava perfektní

  • měli jsme objednané kryo,prý není dusík a ani nám za to nebyla poskytnuta jiná varianta

Personál
6
Služby
4
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
8

Jiří Srba

dospělý pár, 28.5.2023

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
56 %
  • celkově hotel působil spíše z dob nedávno minulých i když zařízení již dostálo malinko změnám.

  • strava, obsluha

  • nedostupnost internetu WIFI i když bylo toto garantováno. Ve vybavení by měla být menší lednice na ochlazení nápojů, dnes je to již běžné.

Personál
8
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Anonym

dospělý pár, 10.5.2023

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
56 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
4
Pohodlí
4
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 8.11.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
56 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
2
Cena/kvalita
2

Simona Kotalíková

jednotlivec, 5.11.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Pro příští návštěvu bych si vybrala jiný hotel. Úroveň 70. let, ale po notném opotřebení. Systém hlavně vydělat, ale nic neinvestovat.

  • Milý personál v restauraci na snídaně a večeře. Možnost ubytovat se se psem. Milý personál ve welness a recepci. V denním baru už to bylo horší.

  • Příliš malý bazén, obrázek který je na stránkách je jiný bazén, ve skutečnosti je poloviční. Masážní trysky v bazénu běží chvíli a potom dlouho nic. Plavat nemůžete, je mělko a moc lidí. Je to bazén tak do rodinného domu, ne do tak velkého hotelu. Ze třech sprch fungovala jedna, ostatní prasklé. Večeře stále stejné béžová omáčka, pokaždé nazvaná jinak. Jídlo jak v horší závodce. Pokud máte plnou penzi, vybíráte po celý pobyt ze stejného zataveného jídelníčku hotelové restaurace. Za celý týden nikdo nevyluxoval, neumyl koupelnu, ani toaletu, ručníky vyměnili, až na vyžádání. Každodenní úklid by měl být v hotelu samozřejmostí. Welness je malý na tak velký hotel. Za hotelem je u opravdu velmi frekventované silnice, tak že při otevření balkonových dveří si připadáte jak u dálnice. Auta jezdí celý den i v noci. Parkoviště malé. Do hotelu se neinvestuje, jen vydělává.

Personál
10
Služby
2
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Miroslav Kolísek

jednotlivec, 17.10.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
56 %

(bez textového hodnocení)

Personál
2
Služby
4
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6